×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

روزبه کردونی ، مدیر کل دفتر امور اسیب های اجتماعی وزارت رفاه در یادداشتی در پاسخ به سخنان ابراهیم رئیسی نوشت:
▪️اقای رئیسی در جریان مناظره سوم مدعی شدند که اقدام دولت در افزایش چند برابری مستمری بگیران نهادی حمایتی نزدیک انتخابات انجام شده و در نتیجه تبلیغاتی است .
▪️بیان این نکته از سوی آقای رئیسی یا نشان دهنده کم اطلاعی ایشان و یا نشان … است.
▪️جهت اطلاع ایشان در دولت تدبیر و امید با پیگیری وزارت رفاه از سال ۹۴ این موضوع در دستور کار قرار گرفت ، سیاست چند لایه حمایت اجتماعی تدوین شد . قابل توجه این است که افزایش مستمری افراد جامعه هدف نهادهای حمایتی در برنامه ششم توسعه درج شده است و این بدین معناست که وزارت رفاه حداقل بیش از یکسال پیش از تصویب برنامه ششم توسعه افزایش مستمری مستمری بگیران را پیگیری کرده است.
▪️باید تاکید شود هم اکنون مبلغ مستمری خانواده های ۵ نفره و بالا تحت پوشش نهادهای حمایتی از ۱۰۰ هزار تومان به ۴۶۵ هزار تومان ، مستمری خانواده های چهار نفره تحت پوشش ار ۸۱ هزار تومان به ۴۱۸ هزار تومان ، خانواده سه نفره از ۷۲ هزار تومان به ۳۲۵ هزار تومان ، خانواده های دو نفره از ۶۱ هزار تومان به ۲۵۰ هزار تومان و خانواده های یک نفره از ۵۳ هزار تومان به ۱۴۸ هزار تومان افزایش یافته است . که این مبلغ علاوه بر میزان یارانه های دریافتی است . یعنی یک خانواده ۵ نفره ۶۹۰ دریافتی خواهد شد . دولت تدبیر دنبال گرفتن عکس یادگاری با فقرا نبود ، دنبال فقیر کردن فقرا نبود ، دنبال حمایت های صدقه ای نبود ، دکتر روحانی و دولت تدبیر سیاست توانمندسازی فقرا و تامین حداقل دریافتی آنهم با عزت را انجام دادند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.