×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تا همین چند روز پیش علیرضا تقی پور رئیس تاکسیرانی شوشتر بود و در دوران شهردار پیشین هم رئیس خدمات شهری شهردار شوشتر بود.او که در یک کشاکش درونی و بواسطه اینکه نیروی منتقدی نسبت به پروژه های بلند پروازانه اما غیر عملیاتی شهردار فعلی(فلسفی زاده) بود پس از مدت کوتاهی مورد غضب فلسفی زاده شهردار غیربومی که تا قبل از آن شناخت کافی از این شهر نداشت قرار گرفت و وی را از سمت مسئولیت خدمات شهری به پست پایین دستی ریاست تاکسیرانی این شهر تنزل داد.
نامزدی تقی پور با پشتوانه طایفه ای فرصتی بود تا بتواند وارد شورای شهر شوشتر شود اما رقابتهای درون طایفه ای میان کاندیداهای متعدد عملا وی را از راهیابی به کرسی عضویت شورا بازنگه داشت.
حال پس از اطمینان از عدم راهیابی علیرضا تقی پور بهترین فرصت برای فلسفی زاده که زمزمه رفتنش از شوشتر هم به گوش می رسد، ایجاد شده بود تا تلافی انتقادهای دوران رقابت انتخاباتی را با عزل وی و تنزلش تا رده یک مامور اداره آتش نشانی تحقیر نماید تا وی یاد بگیرد در عرصه رقابتهای انتخاباتی با پشتوانه بیشتری از امکانات تبلیغاتی در برابر شهرداری که در تحقق شعار «نهضت آسفالت شوشتر» پس از دوسال چندان توفیقی نداشته عرض اندام نماید!
البته ناگفته نماند که از علیرضا تقی پور بعنوان یکی از جدی ترین رقبا برای نشستن بر روی کرسی شهرداری شوشتر هم نام برده می شود . چه بسا یکی از علتهای اصلی این برخورد غیر متعارف محراب فلسفی زاده نیز شکستن این مدیر توانای شهرداری شوشتر باشد تا به نوعی در آستانه حضور شورای پنجم بجای شورای دست و پاشکسته چهارم علیرضا تقی پور را به زیر سوال ببرد.
چندی پیش و در آستانه انتخابات شورای شهر شوشتر نشریه اقتصاد بومی در یک نظرسنجی محدود آماری میزان رضایت شهروندان شوشتری را مورد ارزیابی قرار داده بود که در این میان حدود ۵۶ درصد مردم این شهر از عملکرد محراب فلسفی زاده اظهار نارضایتی نموده و فقط ۲۶ درصد از آنها کار وی را بعنوان شهردار مثبت ارزیابی کرده بودند.

علیرضا تقی پور

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.