×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

رئیس هیئت نجات غریق خوزستان بر لزوم استفاده از سگ های زنده یاب برای یافتن مفقودان حادثه چال کندی تاکید کرد.

حر حاجیان در گفت و گو با خبرنگار مهر آخرین جزئیات جستجوی مفقودان تور گردشگری در رودخانه دز و منطقه چال کندی دزفول را تشریح کرد و افزود: از صبح امروز در بخش زمینی، هوایی و آبی جستجو در سطح بسیار دقیق و وسیعی با مشارکت نهاد های مختلف و همچنین نیروهای مردمی صورت گرفت که متاسفانه هیچ اثری از سه فرد مفقود شده یافت نشد.

حاجیان با تاکید بر اینکه روز گذشته، زنده بودن این سه نفر را بر اساس مشاهدات افراد نجات یافته در روز اول و همچنین تاکید زنگنه، نجات یافته در روز جمعه را اعلام کردیم، ادامه داد: پس از مراجعه اکیپ های امداد و نجات، ناجیان غریق و دیگر عوامل به مکان اعلام شده، اثری از مفقودان پیدا نشد.

وی با اشاره به اینکه امروز دریچه های سد دز بسته شد و حجم آب رودخانه بسیار پائین آمد، تصریح کرد: جستجوی آبی امروز هم در کنار جستجوی زمینی و هوایی به رغم تلاش فراوان به نتیجه ای نرسید.

رئیس هیئت غریق نجات خوزستان گفت: به عنوان یک کارشناس و حسب گفته افراد زنده مانده که سه مفقود را در خشکی مشاهده کردند، پیشنهاد دادم که در چنین شرایطی از سگ های زنده یاب استفاده شود که امیدوارم این امر هرچه زودتر عملی شود.

وی با اشاره به برنامه فردا گفت: امروز تعداد زیادی از قوی ترین و حرفه ای ترین غواصان استان را فراخوان دادیم که فردا اول صبح از همان نقطه ای که تور گردشگری در آن دچار حادثه شد را به سمت پائین دست و در جریان دبی آب رودخانه وجب به وجب جستجو کنیم.

حاجیان از اظهار نظر درباره غرق و فوت مفقودان خودداری کرد و گفت: امیدوار هستیم که مشاهدات افراد نجات یافته درباره مفقودان به حقیقت مبدل شود و لبخند شادی را به خانوادهای این افراد هدیه کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمو دمهربان فر(لیدر تور گردشگری)، حسن غلام نژاد و محمد رضا پیر محمدی سه فرد مفقود شده حادثه چال کندی رودخانه دز هستند که تلاش برای پیدا کردن آنان ادامه دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.