×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تامین امنیت در خوزستان نگرشی خاص می طلبد

 استاندار خوزستان گفت: این استان به خاطر برخورداری از استعدادها، پتانسیل‌ها و بروز مسائل مختلف در حوزه های گوناگون شرایط خاصی دارد و تامین امنیت آن برنامه‌ها و نوع نگرش خاصی را هم می طلبد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصادبومی وبه نقل ازایرنا غلامرضا شریعتی  در آیین معارفه فرمانده انتظامی خوزستان اظهار کرد: کار برای استان خوزستان به خاطر پتانسیل بالا و تعدد مسایل مختلف، سخت است و برنامه های جامعی که در این استان اجرا شده در دیگر استان ها نبوده است.
وی افزود: باید متناسب با شرایط استان برای وضعیت امنیتی آن برنامه ریزی کنیم و در مدیریت این برنامه‌ها از هیچ کوششی فروگذاری نکنیم.
استاندار خوزستان با بیان این که تامین امنیت از مهمترین مسائل و جزو حقوق حکومت بر دولت است بیان کرد: وظیفه ما بالابردن سطح امنیت است که در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.
وی توضیح داد: همه دستگاه های امنیتی اعم از نیروی انتظامی، اداره کل اطلاعات، سپاه ولی عصر، قرارگاه خاتم الانبیا و دستگاه قضایی همکاری بین بخشی خوبی برای بالا بردن افزایش سطح امنیت عمومی داشتند و از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.شریعتی با اشاره به اهمیت امنیت وبرقرارکنندگان آن گفت: اهتمامی که از صدر اسلام بر وضع امنیتی و اکرام پاسداران، مرزداران و کسانی که برقرار کننده نظم اجتماعی بودند بر کسی پوشیده نیست به گونه ای که در فرمایشات امام علی (ع) به مالک اشتر فصل مهمی به این مهم اختصاص داده شده است.
فرمانده سابق نیروی انتظامی خوزستان، نیز با تشکر از مردم و مسئولان در همکاری برای برقراری امنیت اجتماعی بیان کرد: دستگاه نیروی انتظامی بسیار گسترده است و امکان بروز کوتاهی نیز در آن وجود دارد که امید است مردم خوزستان ما را در این زمینه عفو کنند.فرمانده جدید نیروی انتظامی استان خوزستان با تاکید بر حفظ و کنترل وضع موجود استان گفت: اجرای برنامه‌ها و راهکارهایی در حوزه کنترل و مهار جرائم، پیشگیری از جرائم و مدیریت اتفاقات در استان از جمله برنامه های مهم ما در نیروی انتظامی است .
سرتیپ دوم حیدر عباس‌زاده با بیان این که تعاملات محیطی نیروی انتظامی در کل استان افزایش داده می شود اظهار کرد: برگزاری مراسم اربعین مساله بسیار مهمی است که کوشش می کنیم براساس تجربیات گذشته و با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف آن را به نحو احسن به سرانجام برسانیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.