×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

انتخاب ورق فولاد اکسین به عنوان محصول برتر تحقیق و توسعه واحدهای تولید و صنعتی کشور

به گزارش روابط عمومی شرکت، یکی از محصولات آلیاژی این شرکت به عنوان محصول برتر تحقیق و توسعه واحدهای صنعتی و معدنی کشور برگزیده و طی مراسمی از مدیرعامل این شرکت تقدیر شد.
در هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت که همزمان با هفته پژوهش در سالن کنفرانس نمایشگاه بین المللی تهران با حضور دکتر قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت، دکتر مدرس خیابانی قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی، دکتر شهیدی معاون وزیر و رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی و دکتر حسین زاده رییس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ا برگزار شد، از شرکت فولاد اکسین خوزستان در دستیابی به روش و تکنولوژی تولید ورق عریض فولادی گرید (CK۴۵c)به عنوان محصول برتر تحقیق و توسعه واحدهای فولادی صنعتی و معدنی کشور تقدیر شد.

این محصول در مردادماه سال جاری، توسط کارگروهی متشکل از واحدهای تحقیق و توسعه، متالورژی و روش های تولید، تولید و بازاریابی و تحقیقات بازار به وزارت صنعت و معدن و تجارت معرفی گردید که، پس از بررسی ها و کارشناسی های انجام شده در آن وزارتخانه، به عنوان محصول برتر تحقیق و توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی کشور انتخاب شد.

به گزارش این روابط عمومی ورق عنوان شده از نوع ورق های وارداتی کشور بوده که برای اولین بار در کشور توسط شرکت فولاد اکسین خوزستان با هدف تأمین نیاز مصرف کنندگان صنایع معدنی، ماشین آلات و ابزارهای صنعتی ، قطعات یدکی مورد استفاده در موتور خودرو و سیستم های حمل و نقل تولید گردید که باعث جلوگیری از ارز قابل توجهی در کشور می شود. در این مراسم از مهندس ابراهیمی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در دستیابی به این مهم با ارائه لوح تقدیر بعمل آمد.

برای تصویر بزرگتر کلیک کنید WhatsApp Image 2019-12-16 at 18.11.10.jpeg

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.