×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه: ایجاد نشاط و هیجان از نتایج ورزش قهرمانی است

محمدیاسر طیب نیا در همایش تیم های ورزشی باشگاه سپاهان در ورزشگاه نقش جهان با تبریک ۶۸ سالگی این باشگاه اظهار داشت: دنیای امروز دنیای رقابت است و هر ملت و جامعه ای برای رشد و تعالی نیاز به اسطوره و قهرمان دارد. در میان عرصه های گوناگون فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و علمی حوزه ورزش پتانسیل اسطوره سازی و قهرمان پروری بیشتری دارد.
وی با بیان اینکه هر جامعه ای نیاز به نشاط و هیجان دارد، افزود: ایجاد نشاط و هیجان از جمله نتایج ورزش قهرمانی است. پیروزی جوانان ایرانی در مسابقات گوناگون برای ملت ما نشاط آفرین و غرورانگیز است. نقطه اوج این قهرمانی ها و اینکه یک ورزشکار تبدیل به الگو و اسطوره شود، زمانی است که اخلاق و معنویت در کنار قدرت و مهارت های فردی قرار گیرد که در فرهنگ ایرانی از آن به پهلوانی یاد می شود و ورزشکاران باشگاه سپاهان باید در هر دو زمینه الگو باشند.
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه ادامه داد: موفقیت ورزشکاران باشگاه سپاهان موجب شادی کارکنان شرکت فولاد مبارکه، نشاط جوانان و مردم اصفهان و ملت ایران خواهد بود.
طیب نیا با تأکید بر لزوم سرمایه گذاری روی تیم های پایه گفت: ورزش توأم با اخلاق می تواند سبک زندگی و فرهنگ یک جامعه را متحول کند، سلامت جسم و روح برای جوانان ما به ارمغان آورده و بخش زیادی از معضلات اجتماعی را رفع کند. حمایت شرکت فولاد مبارکه از باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی است.
وی تصریح کرد: اهمیت به نخبه پروری و پرورش استعدادهای ورزشی در شهرهای گوناگون استان، تیمداری در رشته های گوناگون و توجه به تیم های کارگری و خانواده های آنها، حمایت باشگاه سپاهان از ۹۳ تیم ورزشی، هیئت ها و فدراسیون های ورزشی و تمرکز بر ورزش بانوان در راستای تحقق اهداف فوق انجام می شود.

ساکت: ورزشگاه نقش جهان نماد عظمت ورزش ایران است
همچنین محمدرضا ساکت در این مراسم اظهار داشت: روز بزرگداشت سپاهان را به جامعه ورزش استان اصفهان تبریک می گویم. افتخارات باشگاه سپاهان از پیوند با شرکت فولاد مبارکه آغاز شد؛ شرکت فولاد مبارکه نماد جهاد اقتصادی و صنعت بالنده کشور، اقتصاد مقاومتی، تولید و بهره وری، خرد کردن زنجیر های وابستگی و اضمحلال تحریم های ناجوانمردانه آمریکا و اسرائیل و نماد همت و سرپنجه های تلاش گر ۱۷ هزار کارگر و کارمند است.
وی افزود: این همایش تاریخی نماد اقتدار یک باشگاه ورزشی با تاریخی بلند و پرافتخار است که در رشته های مختلف ورزشی به فعالیت می پردازد. محور حرکتی باشگاه سپاهان بر اساس اندیشه های راهبردی شرکت فولاد مبارکه و هیئت مدیره باشگاه بر اخلاق حرفه ای و روح جوانمردی، اعتقاد به باورهای دینی و انقلابی و ارزش های انسانی و ملی بنا شده و در راستای کشف و پرورش استعدادها، توسعه تیم های ملی و زیرساخت های ورزشی حرکت می کنیم. ورزشگاه نقش جهان با ظرفیت ۷۵ هزار نفری، بزرگ ترین پروژه بعد از انقلاب اسلامی به شمار می رود که با همت وزارت ورزش و شرکت فولاد مبارکه افتتاح شده و امروز نمادی برای عظمت ورزش ایران است.
مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: انجام وظایف اجتماعی و کمک به محرومان و نیازمندان و همه اقشار جامعه همیشه در دستور کار اعضای خانواده سپاهان قرار داشته و همواره از برند باشگاه حفاظت خواهیم کرد. به عنوان یکی از بزرگ ترین باشگاه های ایران و آسیا که دارای ساختاری استاندارد و مبتنی بر الگوهای فیفا و AFC است، تلاش داریم مسیر بالندگی را به درستی طی کنیم.

اصفهان -بهمن راعی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.