×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

برای پرداخت تسهیلات پروژه اقدام ملی مسکن آمادگی کامل داریم

مدیر شعب بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد در جریان بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پروژه اقدام ملی مسکن در یاسوج از آمادگی کامل بانک برای پرداخت تسهیلات جهت تسریع در اجرای پروژه خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، محمد اکبری مدیر شعب بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پروژه طرح اقدام ملی مسکن یاسوج به همراه سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، به خبرنگار ما گفت : اعتبار پروژه طرح اقدام ملی مسکن یاسوج تخصیص یافت و از این لحاظ هیچ مشکلی وجود ندارد.

اکبری افزود: اعتبار تخصیصی بانک به پروژه اقدام ملی مسکن در سایت ارم یاسوج ۲۹۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می باشد که مبلغ ذکر شده تماماً از سوی بانک تامین اعتبار شده است.

وی ادامه داد: بر اساس طراحی صورت گرفته سایت ارم یاسوج مشتمل بر ۱۹۵ واحد است.

مدیر شعب استان در همین راستا تشریح کرد: قرار است پروژه مذکور در قالب ۹ بلوک ۲۰ واحدی و یک بلوک ۱۵ واحدی مجموعاً ۱۰ بلوک ۱۹۵ واحدی اجرا شود.

اکبری همچنین بیان داشت: بانک مسکن استان تشکیل پرونده برای اعطای تسهیلات را انجام داده است و در صورتی که شهرداری یاسوج مجوز ادامه فعالیت در سایت مذکور را کتباً به بانک اعلام کند انعقاد قرارداد مشارکت با پیمانکار برای پرداخت تسهیلات نیز به سرعت انجام خواهد گرفت.

اکبری اظهار داشت: تا کنون ۱۰۵ میلیارد ریال از سهم آورده مردمی با درخواست شرکت پیمانکار و مجوز ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) که کارگزار پروژه می باشد به حساب این شرکت واریز شده است و پس از صدور مجوز قانونی از سوی شهرداری، تسهیلات مربوط به پروژه متناسب با پیشرفت فیزیکی و درصد انجام کار به حساب واریز می شود.

مدیر شعب استان در خصوص سایر پروژه های اقدام ملی در سطح استان نیز گفت: در حال حاضر پروژه ‌ی گچساران در دست اقدام می باشد که از سرعت پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار است.

اکبری تعداد واحدهای پروژه گچساران را ۲۸۸ واحد اعلام کرد و افزود: با توجه به درصد کار انجام گرفته در این پروژه، تا کنون ۳۶۶ میلیارد ریال از محل آورده های مردمی و بیش از ۷۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات بانک مسکن به این پروژه تزریق شده است.

وی به تعامل خوب و سازنده بانک با بنیاد مسکن در خصوص این پروژه اشاره و تصریح کرد: ایجاد تعامل و هماهنگی برای سرعت بخشی به خدمات حوزه زیربنایی مسکن برای بانک مسکن به عنوان یک اولویت کاری مطرح است.

گفتنی است پس از گزارش مسوولان ادارات مرتبط از جمله راه و شهرسازی و بیان مشکلات مربوط به پروژه، استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت تصمیم گیری درخصوص مسائل این پروژه به منظور رفع موانع و افزایش سرعت کار در جلسه شورای مسکن استان صورت خواهد گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.