×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

طرح خدمت فرصتی برای تلاش مضاعف

به گزارش اقتصادبومی؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “رضا معلم” با اعلام این خبر افزود: اقدامات مختلف مدیریت شهری این منطقه در این حوزه در رسیدگی به بزرگراهها و معابر، ساماندهی المان های شهری و بوستانی، پیشگیری از آب گرفتگی های احتمالی در آستانه فصل سرما و …در جهت خدمت رسانی مطلوب به شهروندان در پایتخت در حال اجراست.
او افزود: در بازدیدهای میدانی که از نقاط مختلف منطقه انجام شد ، در طرح خدمت امروز با استفاده از ۲۵۰ کارگر و با به کارگیری ۱ گریدر، ۲ تانکر و ۳ غلطان بحث رفت و روب، نظافت، رسیدگی به فضاهای سبز شهری، مرمت و تکمیل المان شهری و لایروبی انهار، کانال ها و مسیل ها و …. در دست اقدام است.
او با اشاره به نظارت مستمر بر فعالیت لایروبی و نظافت انهار و کانال ها اظهار داشت: به منظور جلوگیری از تجمع زباله و آبگرفتگی به خصوص در آستانه فصل بارش های پاییزی کانال ها و مسیل ها به طور مرتب بازدید و نظافت می شود.
معلم در خصوص ساماندهی و بالا بردن امنیت شهروندان گفت: ارتقای سلامت و امنیت شهروندان به عنوان اولویت مدیریت شهری همواره در منطقه ۴ در دست اجرا بوده و در طرح خدمت نیز هر روز با استفاده از ۷ اکیپ مخصوص جمع آوری سگ های بلاصاحب شهر برای امنیت بالاتر شهروندان و رضایت خاطر ایشان مهیا می شود.
او افزود: طرح راه خدمت با اهداف ۵ گانه “بکارگیری تمامی ظرفیتهای موجود اجرایی و ستادی شهرداری تهران جهت حل معضلات شهری منطقه”، “هم افزایی در جهت تلاش مضاعف خدمت رسانی در بازه زمانی مشخص”، “افزایش دقت سرعت و اجرا در رفع مشکلات و معضلات در شهر”، “ارتقای سطح کیفیت خدمت رسانی در شهر” و “ارتقای سطح رضایتمندی در شهر و شهروندان” از روز پنجشنبه سوم شهریور ۱۴۰۱ در مناطق ۱۳ و ۴ به اجرا در آمده و امید است در پایان این طرح رضایت خداوند و شهروندان را شاهد باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.