×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

داور جنجالی در لیگ آلمان بادی‌گارد گرفت!

داور بازی بوخوم-دورتموند از ترس جانش از پلیس خواسته که از او محافظت کند. او یک پنالتی سرنوشت‌ساز را برای دورتموند نگرفت.
ساشا استگمان ۳۸ ساله در تصمیمی که می‌تواند سرنوشت قهرمانی را مشخص کند، در بازی بوخوم-دورتموند خطا روی کریم آدیامی، مهاجم دورتموند را نگرفت تا بازی یک بر یک مساوی تمام شود.
حالا او در یک برنامه تلویزیونی فاش کرده که به دلیل حجم زیاد تهدیدات، از پلیس کمک گرفته تا مراقب او باشد.

او گفت: «طبیعی است که در این شغل دائما هدف انتقاد باشید. حجم احساسات هواداران را در مورد بازی جمعه شب درک می‌کنم. به هر حال، دیروز اتفاقات ناخوشایندی افتاد و من و خانواده‌ام تهدید شدیم. ناچار شدم یک شکواییه کیفری در اداره پلیس پر کنم و حالا اقدامات حفاظتی از طرف پلیس صورت گرفته.»
داور بازی بوخوم و دورتموند اضافه کرد: «با لوتز-میشاییل فرولیخ (رییس کمیته داوران) هم حرف زدم که چه اقداماتی را باید انجام دهیم. مسئله مهمی است. من را با چیزهای منفی زیادی زده‌اند که هنوز دارم هضم‌شان می‌کنم.»
استگمان درباره وضعیت روحی‌اش گفت: «دارم به این فکر می‌کنم که یک مدت دوری از فوتبال منطقی است یا حتی بهتر است بلافاصله به کارم ادامه دهم.»
او درباره تصمیم جنجالی‌اش گفت: «راستش می‌خواستم اینجا با همکارم، رابرت هارتمان، کمک داور ویدیویی بازی باشم اما متاسفانه به دلایل شخصی نتوانست به اینجا بیاید.»
این داور جنجالی دیروز هم درباره تصمیمش صحبت کرده بود: «اول از همه، شغل من این است که صحنه را خودم در زمین ارزیابی کنم. حالا که فیلمش را می‌بینم، واضح است که پنالتی بوده. در نهایت، تصمیم درست این بود که کمک داور ویدیویی دخالت کند. باید بگویم که رابرت هارتمان، کمک داور ویدیویی، امروز به بدی من بود.»

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.