×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

هفت خان آموزشیار

پارسا فرجادمنش
– با فرا رسیدن گاه شمار انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، گویا هزینه های هنگفت دریافتی از دانشجویان ، علیرغم گذشت سه سال از آغاز به کار این سامانه، هنوز قادر به رفع ایراد های نرم افزاری این سامانه نشده است.

دانشگاه آزاد اسلامی با بیش از یک میلیون دانشجو در بیش از پانصد واحد دانشگاهی هم اکنون در حال تدارک زیرساخت های لازم برای انتخاب واحد دانشجویان خود می باشد. اما نکته اینجاست که آیا « سامانه آموزشیار » که از شهریور ماه سال ۱۳۹۹ جایگزین سامانه های کهنه شده، ظرفیت و پتانسیل لازم برای این تعداد از دانشجو را داراست؟
باگ های نرم افزاری، قطعی سامانه، دشواری در ورود و در کل مبارزه هر دانشجو با هفت خان سامانه آموزشیار برای انجام فرآیند های تحصیلی، سال هاست که علاوه بر تحمیل هزینه های سنگین تحصیل ی ، پیش از آغاز هر ترم، دسته ای از موهای دانشجویان را سپید می کند.

به راستی که زیر ساخت ها و امکانات ضعیف در واحد های آموزشی، جای این سوال که هزینه های دریافتی از دانشجویان در کجا خرج میشود را بیش از هر زمانی خالی نگه می دارد . آیا رفع اشکال های ساده ولی طاقت فرسا در سامانه آموزشیار بعد از گذشت سه سال از شروع فعالیت این سامانه، سزاوار بخش بسیار کوچکی از درآمد هنگفت دانشگاه آزاد اسلامی نخواهد بود؟

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.