×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

دردسر جدید بارسلون: احتمال محرومیت به خاطر شعارهای نژادپرستی هواداران

لالیگا اعلام کرد که تحقیقات در مورد نژادپرستی علیه ونیسیوس در ورزشگاه خانگی بارسلونا را بررسی می‌کند.

دردسر جدید بارسا: احتمال محرومیت به خاطر هواداران

به گزارش “ورزش سه”، امشب در هفته یازدهم لالیگا، در حساس‌ترین مسابقه، بارسلونا میزبان رئال مادرید بود که بازی با نتیجه ۲-۱ به سود رئال مادرید به اتمام رسید تا هواداران بارسلونا با ناامیدی ورزشگاه را ترک کنند. یکی از حواشی این مسابقه، توهین نژادی این هواداران به وینیسیوس بود.
به گزارش مارکا و خبرگزاری‌های دیگر، ویدیوهای واضحی از هواداران بارسلونا وجود دارد که در زمان تعویض شدن وینیسیوس در پایان مسابقه به سوی او موز پرتاب و او را میمون خطاب می‌کنند. در طول بازی هم وینیسیوس هدف مواردی از این جنس نژادپرستی قرار گرفت.

بعد از مسابقه به نقل از خبرگزاری رلوو اسپانیا، مسئولان لالیگا اعلام کردند که شروع تحقیقات در مورد هویت افرادی که در ورزشگاه به وینیسیوس توهین کردند را آغاز کرده است و همچنین این نهاد، آماده تنظیم شکایتی علیه این افراد است. این اتفاقات ممکن است برای بارسلونا هم جریمه نقدی یا ممنوعیت حضور تماشاگران در بازی‌های خانگی را برای مدتی محدود به همراه داشته باشد. این تیم با این شکست در رده سوم جدول قرار دارد و فاصله‌اش با رئال صدر نشین به ۴ امتیاز افزایش پیدا کرد. این باشگاه پیش از این وقایع هم با پرونده رشوه و فرار مالیاتی در سطح مدیریتی باشگاه درگیر بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.