×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

 امتحان سخت شورای شهر اهواز برای  ماندن یا نماندن یک شهردار!

فردا یکشنبه دهم دیماه روز امتحان سخت رضا امینی شهردار اهواز پس از دو سال و اندی داشتن مسوولیت مدیریت این کلانشهر برای اعضای شورای اسلامی این کلاشهر است؛ عدم تطبیق مدرک شهردار و ساکن نبودن خانواده او دلایل قاطعی است که از سوی برخی اعضای شورای اسلامی شهر برای برکناری وی مطرح شده است.

رضا امینی هشتم شهریور سال ۱۴۰۰ شهردار کلانشهری شد که در طول ۲۰ سال اخیر ۱۸ شهردار و سرپرست شهرداری عوض کرده است و این برای وجهه شهر زیان‌بار است؛ زیان‌هایی که ممکن است سالیان سال اهواز را به نسبت سایر کلان‌شهرها عقب‌تر نگاه دارد.

شهردار اهواز در حالی عهده‌دار این مسوولیت شده که دانش‌آموخته رشته «جامعه شناسی» در مقطع ارشد است که هیچ گونه تطبیقی با مسوولیت وی که باید همراستای رشته های مربوط به مدیریت شهری باشد، ندارد.

این دو، مسائلی است که فردا یکشنبه قرار است میان اعضای شورا به رای گذاشته شود تا در صورت تایید او برکنار خواهد شد و شهر اهواز می‌رود که ۲۱ مین شهردار را در طول دو دهه اخیر را تجربه نماید.

شورای شهر اهواز شاید آزمون سختی را فردا پشت سربگذارد؛ ورای منافع شخصی یا گروهی عده‌ای که به دنبال رای به بقای شهردار هستند، اهواز یکی از کلانشهرهایی است که در دو دهه، برای بیست و یکمین بار است که ممکن است تن به انتخاب دیگری برای شهرداری دهد و لاجرم اعضای شورای اسلامی شهر اهواز بویژه مخالفان برکناری باید به رای اکثریت تمکین کنند و دست از یک کشاکش بی ثمر بردارند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.