×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اقدام به موقع «پلیس فتا» از به یغما رفتن پول مردم جلوگیری کرد

رئیس پلیس فتا خوزستان از کشف یک پرونده برداشت غیر مجاز حساب بانکی و عودت مبلغ هشت میلیارد و هشتصد و پنج میلیون ریال به حساب شاکی توسط کارشناسان این پلیس خبر داد.
سرهنگ کارآگاه علی حسینی رئیس پلیس فتا استان خوزستان در تشریح این خبر گفت: با مراجعه یکی از شهروندان به این پلیس و ادعای برداشت غیرمجاز از حساب بانکی به مبلغ هشت میلیارد و هشتصد و پنج میلیون ریال، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از استماع اظهارات شاکی پرونده، تحقیقات سایبری خود را آغاز کردند و با اقدامات فنی و تخصصی متوجه شدند که یک باند سایبری در پوشش فروشنده و از طریق کلاهبرداری اسکیمینگ، اقدام به سرقت از حساب بانکی شاکی نموده‌اند.
رئیس پلیس فتا خوزستان ادامه داد: با اقدامات فنی و رصد اطلاعاتی کارشناسان پلیس فتا، دو متهم شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی، آنها را دستگیر کردند.
سرهنگ حسینی با اشاره به اعتراف متهمان به بزه ارتکابی خود، اظهار کرد: متهمان به همراه پرونده تکمیلی به دادسرا معرفی شده و مبلغ سرقت شده نیز به حساب شاکی عودت داده شد.
این مقام مسئول هشدار داد: هموطنان عزیز دقت داشته باشند که برای جلوگیری از برداشت غیرمجاز از حساب بانکی، اطلاعات حساب بانکی به خصوص رمزهای خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و در صورت برخورد با هر گونه موارد مجرمانه می توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.