×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

کاشت ۱۵۰۰ نهال به نام مبارک شهدا در منطقه ۱۳

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ، کاشت درخت به نیت هر شهید را الگوی مناسبی در راستای توسعه ی فضای سبز دانست و افزود: در آستانه سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب و در راستای کنگره ملی ” آئین کاشت ۲۴۰۰۰ اصله نهال به نیابت از ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت”، توسط معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۳ نسبت به کاشت ۱۵۰۰ اصله درخت به یاد شهدا در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا انجام شده است.
وی افزود: با برگزاری این آیین که با حضور خانواده معظم شهدا، مدیران شهری و شهروندان برگزار شد ، کاشت نهال به نیابت از شهدا در منطقه ۱۳ آغاز و تا پایان سال ادامه دارد.
شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت : در این مراسم، ۱۵۰۰نهال به نیت شهدای منطقه۱۳ و پایتخت ، متناسب با اقلیم محل کاشت از انواع نهال غیر مثمر مانند سرو، بلوط،ارغوان و …با مشارکت شهروندان و خانواده معظم شهدا کاشته شد.
به گفته شهردار منطقه۱۳ ، اجرای برنامه های فرهنگی و تکریم خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و …از دیگر بخش‌های این آیین ویژه بود.
وی با اشاره به اهمیت درختکاری از منظر دین اسلام اظهار داشت: کاشت درخت و نگهداری از آن و تلاش برای حفظ و توسعه محیط زیست یک فعالیت دینی و انقلابی است و همه شهروندان در این مسائل مهم وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.