×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

بیانیه مهم دکتر ناصر سودانی پیرامون انتخابات مجلس در اهواز

دکتر ناصر سودانی نماینده ادوار مجلس طی بیانیه‌ای ضمن تقدیر از حضور آگاهانه مردم به برخی از حواشی و تخلفات رخ داده در انتخابات اخیر پرداخت.متن بیانیه این کاندیدای خوزستانی و مطرح دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف شهرستان های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون

سلام علیکم

وظیفه خود می دانم مراتب تشکر خویش را از حضورتان پای صندوق‌های رای گیری ابراز نمایم و مسلماً این حضور، محاسبات دشمنان در کمین نشسته را بهم می‌ریزد و قلوب مومنان و دوستداران انقلاب اسلامی و ارواح طیبه شهدا و امام شهدا را شاد و خرسند می سازد.

اینجانب بدلیل داشتن تجربه نمایندگی موفق در سه دوره پیاپی هفتم، هشتم و نهم و با پیشنهاد بسیاری از انسانهای بصیر و دلسوز و ولایتمدار و به عشق خدمت به مردم در جایگاهی حساس و به منظور افزایش مشارکت مردمی و نیز داشتن برنامه‌های مدون و متنوع در حوزه‌های مختلف، با تکیه بر احیای ظرفیت های متعدد و گسترده استان خوزستان
و تکمیل کارهایی که از دوره های قبل بر زمین مانده و می تواند چهره استان را
از این توسعه نیافتگی رهایی بخشد و علاوه برایجاد اشتغال، رفاه و امنیت، زمینه درآمدزایی و ارز آوری را به همراه داشته باشد پا به عرصه انتخابات گذاشتم. حداقل کاری که کردم گفتمان سازی و تشویق مردم برای حضور و مشارکت در انتخابات است.

علاوه بر آن الگویی از کاندیدای متکی بر ارزشهای اخلاقی و به دور از فریبکاری و سیاه نمایی، با حفظ موازین قانونی ارائه داده ام نه تکیه بر پول کثیف و نه بر ابزار رخنه و تسلط بر دست اندرکاران و نه تبلیغات انبوه، نه با زیر پاگذاشتن تمامی مقررات و ضوابط انتخاباتی، نه بادادن وعده‌های پوچ و غیرقابل انجام از راههای قانونی، با هزینه ای اندک که عمدتاً از حساب شخصی و یا کمک دوستان وفادار و نزدیک و بستگان مومن بوده، توانستم صدها و بلکه هزاران رای را کسب نمایم که دربرابر همه این عزیزان که قلمشان نام بنده را نگاشته است و اعتماد کرده اند با فروتنی تعظیم می کنم.

پس از انتخابات بسیاری از عزیزان که تماس گرفته اند ابهامات و سؤالاتی داشته اند که بنده از پاسخ به آنها درمانده ام!

ازجمله:

۱-آیا مسئولان برگزار کننده انتخابات می دانند
چه بدعت شومی در امر انتخابات در بیرون شعبه های اخذ رای رخ داده است؟‼️( ازخرید و فروش رای و حتی توزیع برنج و مایحتاج معیشتی که آشفته بازاری را بوجود آورده)
صحنه های چندش آوری را پدیدار ساخته که چهره زیبای نظام مقدس را خدشه دار نموده و دلسوزان قطعاً باید برای انتخابات آینده در رفع آن چاره و تدبیر جدی بیاندیشند.

۲-حضور عوامل منتسب به یک نماینده
در تمامی مراحل رای گیری و توصیه آنان به فرد خاصی آیا سلامت انتخابات را زیر سؤال نمی برد؟‼️

۳-مراجعه رای دهندگانی که هنوز رای نداده اند ولی با عدم پذیرش مواجه شده اند که شما رای داده اید ‼️ چه برداشتی را رقم می زند؟

۴-فعال شدن سامانه رای گیری در برخی شعبه ها پس از اتمام مدت زمان رای گیری
آن هم شعبه های خلوت که کسی برای رای گیری در صف نبوده و اغلب فاقد دوربین مداربسته اند❗

۵- تخلفات تبلیغاتی و هزینه های
فوق العاده سنگین بر اساس قانون شفافیت مالی و حمایتی، چگونه و توسط چه نهاد و سازمانی قابل رسیدگی و پیگیری است؟
گذشتن از هر یک از این امور و بی اعتنایی به آنها، موجبات دلسردی و بی اعتمادی مردم می‌شود که تاکنون دها و بلکه صدها نفر با صراحت بیان کرده اند و حتی برخی گفته اند که چرا باید کار ما به اینجا برسد که ارزشها و مصالح عمومی انقلاب و نظام و مردم و کشور را به پای کس یا کسانی اندک ذبح و مصادره می کنند؟

امیدوارم پاسخی شفاف، روشن و متقاعد کننده ای داده شود تا سلامت انتخابات که مورد تاکید مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله الوارف بوده و هست، در بوته شک و تردید قرارنگیرد و اگر اعتماد عمومی و حق الناسی باید اصل باشد تصمیم انقلابی و اعتماد آفرینی صورت پذیرد تا مردم نرنجند و حساب متخلفان را از پاکان جدا ببینند.

اعاده حیثیت انتخابات با برخورد قانونی امکان پذیر خواهد بود.

مجدداً مراتب تقدیر خویش را بویژه از شخصیت های علمی و نخبگانی، خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، احزاب و تشکل ها، کانون ها و انجمن ها، اتحادیه ها و همراهان عزیز و اعضای ستاد بانوان و آقایان که شبانه روز تلاش کرده اند نثارتان سازم.

بنده تا همیشه عمر دعاگو و مدیونتان هستم.

به امید پیوند انقلاب اسلامی به ظهور امام زمان (عج) و تشکیل حکومت عدل جهانی
و پرده برداشتن از چهره های پلید
و شکستن دشمنان غدار و مکار
و تحقق وعده های قرآنی در سراسر جهان

با احترام و سپاس مجدد
د.ناصر سودانی نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.